دریافت کلیپ ویدئو رگ خواب به همراه فایل صوتی از شادمهرعقیلی
نوشته شده توسط : hossein

دانلود ویدئو نماهنگ آهنگ رگ خواب یکی از کمیابــترین کارهای استاد شادمهرعقیلی

(کمیاب و قدیمی)
 




متن آهنگ رگ خواب شادمهر:

حالا كه وقت سفر رسيده يار
يه نظر پشت سرت با هم بريم

با من اين لحظه ي تلخو گريه كن
قطره قطره اشك حسرتو بچين

تو كتاب نا تموم زندگي
قصه ي تو اول و آخريه

رفتنت تو آينه ي چشماي من
عكسي از ظهور نا باوريه

بعد از اين لحظه كجايي كه تنم
طاقت ديدن مرگو نداره

رو لب لباي سرد و بي صدا
شوق بوسيدن مرگو نداره

تو كجايي كه ستاره هاي شب
بي تو خاموشي رو پيشه مي كنن

گلاي كاغذي از دوري تو
تو تن گلدونا ريشه ميكنن

تو نباشي چشاي تاريك من
از كدوم چشما بايس نور بگيرن

درب تخته ي تن خاكي من
با كدوم دستا بايستي بميرن

ياد تو هميشه دنبال منه
توي هر لحظه ي سرنوشت من

بي تو بودن مث كابوس برام
تيغو تن كن رگ خوابمو بزن
 
 





:: موضوعات مرتبط: موزیک ویدیو،کلیپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 4077
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
هومن در تاریخ : 1390/4/22/3 - - گفته است :
سلام
عزیز لینک این مطلب مشکل داره!

/weblog/file/img/m.jpg
جواد در تاریخ : 1390/1/28/0 - - گفته است :
سلام ميشه لينكه درست اين آهنگو بهم بدي من خودمم شادمهري هستم اما تا حالا اين آهنگشو نشنيدم با آلبوم عرشيا

/weblog/file/img/m.jpg
masih در تاریخ : 1389/10/20/1 - - گفته است :
salam webloge ghashangi dari be ma ham sar bezan

agar ham khasti tabadole link mikonim


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: